Všeobecné obchodní podmínky

I. SMLUVNÍ STRANY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy o provozování internetových služeb (dále jen „Smlouva“) uzavírané mezi Poskytovatelem a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Zákazník“).

Poskytovatel internetových služeb (dále jen „Poskytovatel“) je společnost DWO, s.r.o., se sídlem Moravská 840/1, 120 00 Praha 2, identifikační číslo: 28161441, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 129645.

Zákazník je jakákoliv právnická osoba nebo jakákoliv fyzická osoba způsobilá k právním úkonům, která při respektování těchto VOP uzavře s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování Služeb.

II. UZAVŘENÍ SMLOUVY

K uzavření Smlouvy dojde vyplněním objednávky Zákazníka na internetových stránkách https://dwo.cz/ nebo https://dwo.cz/ na některou ze služeb nabízených Poskytovatelem a současně řádným uhrazením částky dle aktuálního ceníku Poskytovatele. Objednáním služby Zákazník projevuje souhlas s těmito VOP.

Nabídka služeb a jejich ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webových stránkách Poskytovatele. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

Veškeré nabídky služeb zobrazované na webových stránkách Poskytovatele jsou nezávazné a Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně těchto služeb.

III. ZÁKLADNÍ POJMY

Zřízení služby
V den obdržení platby poskytovatel aktivuje uživateli službu a údaje o službě, přihlašování k ní, případně konfigurační protokol zašle na emailovou adresu Zákazníka spolu s daňovým dokladem za uhrazenou zálohovou fakturu nebo výzvu k platbě.

Pozastavení služby
Pozastavením služby se rozumí znefunkčnění dané služby a/nebo zamezení přístupu k dané službě. Zákazník současně nemá přístup k žádným datům (souborům, databázím), která službě patří, a lze je získat pouze prodloužením platnosti služby nebo uhrazením poplatku za obnovu dat ze zálohy.

Zrušení služby
Zrušením služby se rozumí její pozastavení, ukončení a smazání dat této služby.

Zákaznický účet
Zákaznický účet se rozumí webové stránky na adrese „http://servervcloudu.cz“, na kterých Zákazník může spravovat fakturační údaje, fakturaci a nastavení svých služeb.

Autorizace
Autorizací se rozumí prokázání totožnosti zákazníka, zejména prokázání se přihlašovacím jménem a heslem k Zákaznickému účtu, a tím i prokázání práva nakládat se zákaznickým účtem a službami, které jsou pod ním vedeny.

IV. CENY NABÍZENÝCH SLUŽEB, JEJICH ÚČTOVÁNÍ A ÚHRADY

Za poskytované služby náleží Poskytovateli úplata. Podkladem pro stanovení výše úplaty, platebního období a případných slev či přirážek je aktuální ceník služeb. Ceník služeb je Zákazníkovi veřejně přístupný na internetových stránkách Poskytovatele.
V případě změny ceníku se zákazníkovi cena za již předplacené období nemění. Nový ceník vstupuje v platnost pro nejbližší platební období, za které dosud nebyla po zákazníkovi požadována platba dle dříve platného ceníku.

Účetní doklady jsou poskytovány pouze v elektronické podobě a zasílány na emailovou adresu nebo adresy Zákazníka.

Zákazník odpovídá za to, že v jeho Zákaznickém účtu je uvedena aktuální a funkční emailová adresa, na kterou mu mohou být doručeny zálohové faktury nebo výzvy k platbě za prodloužení provozovaných služeb. Poskytovatel neodpovídá za pozastavení nebo zrušení služeb způsobené tím, že zákazníkova emailová adresa, kterou uvedl při objednávce služby, již není funkční a proto mu nemohla být doručena zálohová faktura nebo výzva k platbě.

Zákazník je povinen úplatu uhradit nejpozději do data její splatnosti, které je uvedeno na účetním dokladu. Běžná splatnost účetních dokladů je 14 dní. Faktury za jednorázové úkony administrátorů a techniků jsou splatné předem, případně do 7 dnů.

Zákazník je povinen uvést platný variabilní symbol uvedený na účetním dokladu. Uvedením chybného variabilního symbolu může být platba považována za neprovedenou. Za škody způsobené uvedením chybného variabilního symbolu a možného přerušení nebo zrušení služby odpovídá v plném rozsahu Zákazník.

Jestliže je jakákoliv faktura, zálohová faktura nebo výzva k platbě neuhrazena 14 dní po splatnosti, je Poskytovatel oprávněn službu zrušit. V takovém případě budou data Zákazníka nenávratně smazána. Pokud má Poskytovatel k dispozici zálohu dat a Zákazník bude chtít tato data získat zpět nebo službu obnovit, Poskytovatel je oprávněn požadovat za tuto službu úhradu podle ceníku.

Poskytovatel je oprávněn k pozastavení služeb i v případech, kdy Zákazník je v prodlení s platbou jiných služeb Poskytovatele.

V případě nesprávně vyúčtované ceny za poskytované služby je Zákazník oprávněn reklamovat vyúčtování ceny do 30 kalendářních dní ode dne doručení příslušného daňového dokladu, případně ode dne vzniku rozhodné skutečnosti (např. závady v poskytování služby), jinak toto právo zaniká. Uplatnění reklamace proti výši účtované ceny za službu nemá odkladný účinek a Zákazník je povinen uhradit účtovanou cenu v plné výši do termínu splatnosti. Na základě kladně vyřízené reklamace má zákazník právo na vrácení přeplatku nebo na snížení ceny.

V. REGISTRACE ZÁKAZNÍKA

Všechny údaje zadávané v registraci, v dalších formulářích a Smlouvách musí být pravdivé. Při jakékoliv změně těchto údajů je Zákazník povinen provést jejich opravu nebo o opravu požádat poskytovatele. Údaje je možné měnit online přes webové rozhraní Poskytovatele.

Registrovaný Zákazník nese plnou odpovědnost za všechny objednávky, požadavky a činnosti provedené přes Zákaznický účet.

Registrovaný Zákazník nese plnou odpovědnost za vše, co se na účtu stane v souvislosti se zjištěním uživatelského přihlašovacího jména a hesla jinou osobou, která nebyla způsobena Poskytovatelem.

VI. POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

Poskytovatel se zavazuje poskytovat Zákazníkovi služby v souladu se Smlouvou a těmito VOP.

Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s náležitou odbornou péčí a v souladu s technickými a technologickými možnostmi, které má k dispozici. Poskytovatel nezaručuje nepřetržitý provoz služeb a nenese odpovědnost za ztrátu dat způsobenou technickými problémy, zpožděním nebo jinými okolnostmi, které nejsou jeho přičiněním.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na údržbu a opravy služeb, které mohou způsobit krátkodobou nedostupnost služby. O plánované údržbě a opravách bude Zákazník informován předem, pokud to bude možné.

Poskytovatel si vyhrazuje právo pozastavit nebo zrušit službu v případě porušení těchto VOP nebo Smlouvy Zákazníkem, včetně neuhrazení dlužných částek.

Zákazník se zavazuje používat služby výhradně v souladu s platnými právními předpisy a těmito VOP. Jakákoliv nelegální aktivita, zneužívání služeb, nebo pokusy o narušení provozu služby jsou zakázány.

Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel není odpovědný za obsah, který Zákazník umístí na servery Poskytovatele, a to včetně jakéhokoliv porušení práv duševního vlastnictví nebo jiných práv třetích stran.

VII. OPRÁVNĚNÍ A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

Zákazník je povinen:

Poskytovat Poskytovateli všechny potřebné informace pro správné fungování služby.
Udržovat své přihlašovací údaje v tajnosti a informovat Poskytovatele o jakémkoliv podezření na zneužití přihlašovacích údajů.
Užívat služby v souladu s těmito VOP a platnými právními předpisy.
Zákazník je odpovědný za správnost všech informací uvedených v rámci registrace a při používání služeb. V případě změny jakýchkoliv údajů je Zákazník povinen tyto údaje aktualizovat v Zákaznickém účtu.

Zákazník je povinen zajistit ochranu svých dat a informací před ztrátou, poškozením nebo zneužitím. Zákazník souhlasí s tím, že bude pravidelně zálohovat svá data.

VIII. ODPOVĚDNOST A REKLAMACE

Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoliv škody způsobené Zákazníkovi, které vzniknou v důsledku použití nebo nefunkčnosti služby, s výjimkou případů, kdy jsou tyto škody způsobeny hrubou nedbalostí nebo úmyslným jednáním Poskytovatele.

Zákazník je oprávněn reklamovat služby Poskytovatele v případě, že služba není poskytována v souladu se Smlouvou nebo těmito VOP. Reklamace musí být podána písemně nebo elektronicky na emailovou adresu Poskytovatele do 30 kalendářních dnů od vzniku problému. Poskytovatel se zavazuje reklamaci vyřídit do 30 kalendářních dnů.

V případě oprávněné reklamace má Zákazník právo na opravu, výměnu služby, slevu z ceny služby nebo odstoupení od Smlouvy, v závislosti na dohodě mezi Zákazníkem a Poskytovatelem.

IX. UKONČENÍ SMLOUVY

Smlouvu lze ukončit:

Dohodou obou stran.
Odstoupením od Smlouvy ze strany Zákazníka v případě závažného porušení Smlouvy nebo těchto VOP Poskytovatelem.
Odstoupením od Smlouvy ze strany Poskytovatele v případě neuhrazení dlužné částky Zákazníkem nebo jiného porušení podmínek Smlouvy nebo těchto VOP.
Zákazník je oprávněn kdykoliv odstoupit od Smlouvy písemně nebo elektronicky, avšak odstoupení od Smlouvy nezbavuje Zákazníka povinnosti uhradit Poskytovateli všechny splatné částky za služby poskytnuté do okamžiku ukončení Smlouvy.

Po ukončení Smlouvy bude Zákazníkovi poskytnutý přístup k datům zablokován a veškerá data budou po uplynutí lhůty pro uchování dat (pokud není jinak dohodnuto) nenávratně vymazána.

X. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Poskytovatel se zavazuje chránit osobní údaje Zákazníka v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a GDPR. Osobní údaje budou zpracovávány pouze v nezbytném rozsahu pro poskytování služeb.

Zákazník souhlasí se zpracováním svých osobních údajů pro účely plnění Smlouvy a poskytování služeb.

Podmínky ochrany osobních údajů jsou podrobně uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je k dispozici na webových stránkách Poskytovatele.

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto VOP. Změny VOP budou zveřejněny na webových stránkách Poskytovatele. Zákazník bude informován o změnách prostřednictvím emailu, pokud je to možné.

Pokud některé ustanovení těchto VOP bude nebo se stane neplatné, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení.

Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.1.2025.